?

Log in

No account? Create an account
Previous Entry Share Next Entry
ГП "Антонов" презентовал Ан-26МСБ
green_stone13





  • 1
А винты АВ-140 они в рашке на него покупают

це двигуни для Ан-140, Ан-140-100

Причем тут двигатель и лопасти, вы разницу понимаете, двигатель да в Запорожье делают, а вот лопасти (воздушный винт) делают в рашке.

Да, винты - это проблема, их в Ступино делают...

эээээ..... я не спеиалист.... в чем проблема сделать лопасти для винта? это ведь не нанотехнологии, не технологии сверхвысоких температур... как я понимаю нужна прото гладкая, упругая металлическая пластина. в чем проблема?

Это надо завод строить, это все таки авиация, там жесткие требования, везде международные сертификаты нужны не один год испытаний.В среднем новый самолет делают 15 лет. двигатель 10 лет,новые лопасти от чертежа до выпуска с испытаниями лет пять.Сертификаты все у рашки на них.легче договариваться и покупать где то в Европе или штатах, но там дороже, опять же это не один год, пока провести испытания под наш двигатель.Просто так в каком нибудь цехе на коленке не сделаешь

У нас никогда не выпускали лопастей, винтов (авиационных, вертолетных), редукторов, не было этой отрасли в авиастроении. И как уже ниже сказали, все не так просто как кажется, нам легче за рубежом покупать готовый продукт, чем сейчас заниматься созданием данного направления. С ЮАР договорились на счет вертолетных лопастей, а по авиационным с Пратт энд Уитни договариваются, на Ан-132 именно ихние планируют ставить двигатели.

Ви перебільшуєте, щей дуже суттєво. Так, пристрій має певний рівень інженерної складності, але теорія і практика давно пропрацьовані. Мій брат керований гвинт з лопастями, що міняют кут атаки робив 20 років тому в ДЮТі і хоча це дещо інший ресурс і ккд, але коли хлопчики-моделісти це цілком опанували, то вже про завод Антонова чи будь-який інший розмова не йде. Щось би інше - то й можна було б побалакати, там радари з ФАР, чи ракети з ПВРД, а при гвинт, який досяг верхів досконолості ще перед другою світовою говорити якось смішно. Немає бажання видно ні в Антонова, ні в МС.

(Deleted comment)
Ага, тоді нащо взагалі видумувати велосипед - поверномося в транспорті до ослів, а на війні до кам'яних сокир, поки сусіди все ж опікуються авіацією. Це все розмови на користь бідних. Коли є можливість, наприклад, закупити готові гвинти в США, при цьому немає ризику, що відмовлять, а випуск літаків декларують по 10-20 на рік - то можна й купити. Коли є можливість, що при продажу машин скажімо Китаю, чи Венесуелі США заблокують продаж комплектуюччих - то треба робити своє виробництво, бо клієнт піде деінде. Зараз немає чіткіх планів виробництва нових машин, отже питаннями власного виробництва гвинтів ніхто й займається. Будуть клієнти, буде й продукція, тим більш, що редуктор на ці модернізовані літакиперейшов з ан-140, а на ан-140 він потрапив з ан-24, а на такі давні вироби не потрібні ніякі дозвільні документи, всі терміни патентного захисту давно минули і можна просто брати й випускати. Ну і на кінець цієї моєї тиради - нові літаки Ан усі проектують (принаймні все що видно в інтернеті) з ТРД д-436, який має вищі показники по швидкості, мабуть має підходящу тягу і за рахунок більшої швидкості перевезення виходять більш економічними. А отже, коли поки на такі машини немає ні одного замовлення то про яке створення виробництва може йти мова? Навіщо?

Edited at 2015-07-18 08:09 pm (UTC)

усе це просто дурня. Комусь було/є вигідне відмивання грошей на закупівлі лопастей для вертольотів та літаків. Сумніваюсь, що у наших КБ спеціалізованих немає проектів на такі теми. Так само як і те, що УОП планував/планує з поляками будувати завод по виготовленню камуфляжу хоча в Україні є таке підприємство, для чого ще одне? На одній з виставок показали вітчизнгяний ПТРК на вазі квадроцикла закордонного але чому не відновлять виробництво ЗИМ-800Д? Ну і т.д питання без відповіді

  • 1